Volná místa

Aktuálně hledáme

Nabízíme zajímavou a smysluplnou práci posilující mezigenerační vztahy – propojování rodin s “náhradními babičkami” a realizaci mezigeneračních akcí. Vaším úkolem bude rovněž další rozvoj služby a její inovace.

Pracovník/pracovnice služby TROJLÍSTEK sblížení tří generací® (úvazek 4 hod.)

Měli byste mít či umět:

  • středoškolské vzdělání s praxí (sociální nebo pedagogické zaměření) nebo vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání (obory sociální, psychologie, andragogika, pedagogika apod.)
  • schopnost vnímat potřeby cílových skupin (rodiče s dětmi a senioři), empatie
  • dobré organizační a administrativní schopnosti, uživatelská znalost MS Office
  • velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • zodpovědnost, spolehlivost, systematičnost, pečlivost
  • motivaci pro práci v neziskové organizaci
  • kladný vztah ke křesťanským hodnotám
  • trestní bezúhonnost

Vaší výhodou je:

  • zkušenost v práci s cílovými skupinami (rodiče s dětmi a senioři)
  • rodičovská zkušenost
  • řidičský průkaz sk. B

Co Vás čeká:

  • vedení, koordinace a rozvoj služby Trojlístek sblížení tří generací®
  • pohovory a komunikace s klienty služby
  • plánování a organizace akcí
  • dokumentace a administrativa spojená se službou, vedení databáze
  • spolupráce s odborníky, médii a dalšími institucemi

Získáte:

  • poloviční 4hodinový úvazek (0,5 plného pracovního úvazku)
  • pracovní smlouvu na dobu určitou 1–2 roky
  • nástup co nejdříve
  • zázemí stabilní organizace s téměř 30letou tradicí
  • 6 týdnů volna za rok, služební telefon
  • home office v rozsahu 20 % z pracovní doby

Do výběrového řízení se lze přihlásit pouze prostřednictvím webové stránky Jobs.cz:

>>>  Přihlaste se zde  <<< 

K Vaší reakci prosím přiložte profesní životopis, motivační dopis a kopii dokladu nejvyššího dosaženého vzdělání.

Uchazeči vybraní do dalšího kola výběrového řízení budou pozváni telefonicky.

Veškeré podklady uchazečů jsou po skončení výběrového řízení vymazány a skartovány. Organizace si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení nebo neobsadit pracovní pozici v případě nenaplnění jejích požadavků.

Rádi bychom obsadili zcela novou pracovní pozici zaměřenou především na organizační a administrativní podporu Služeb určených pěstounským rodinám. V menší míře se výhledově zapojíte i do samostatné přímé práce s rodinami.

Organizační pracovník/pracovnice ve Službách určených pěstounským rodinám, 6hodinový úvazek

Měli byste mít či umět:

  • kvalifikaci dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • vysokou uživatelskou znalost MS Office
  • schopnost práce s dětskými i dospělými klienty
  • flexibilitu a odolnost vůči stresu
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
  • motivaci pro práci v neziskové organizaci
  • kladný vztah ke křesťanským hodnotám
  • trestní bezúhonnost

Vaší výhodou je:

  • zkušenost se zajišťováním vzdělávacích a pobytových akcí
  • zkušenost s prací v oblasti sociálně-právní ochrany dětí
  • orientace ve standardech kvality sociálně-právní ochrany dětí

Co Vás čeká:

  • organizace vzdělávacích aktivit pro pěstouny a odbornou veřejnost
  • organizace víkendových pobytů pro pěstounské rodiny
  • vedení související administrativy
  • administrace e-learningového vzdělávání
  • individuální i skupinová práce s cílovou skupinou

Získáte:

  • zkrácený 6hodinový úvazek (0,75 plného pracovního úvazku)
  • smlouvu na dobu určitou 2-3 roky s předpokládaným prodloužením
  • nástup co nejdříve
  • pravidelnou supervizi a další vzdělávání v oboru
  • zázemí stabilní organizace s téměř 30letou historií
  • 6 týdnů volna za rok, služební telefon
  • home office v rozsahu 20 % z pracovní doby

Do výběrového řízení se lze přihlásit pouze prostřednictvím webové stránky Jobs.cz.

>>> přímý odkaz zde <<<

K Vaší reakci prosím přiložte profesní životopis, motivační dopis a kopii dokladu nejvyššího dosaženého vzdělání.

Uchazeči vybraní do dalšího kola výběrového řízení budou pozváni telefonicky.

Veškeré podklady uchazečů jsou po skončení výběrového řízení vymazány a skartovány.

Organizace si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení nebo neobsadit pracovní pozici v případě nenaplnění jejích požadavků.

Stáže v CRSP

Centrum pro rodinu a sociální péči je také stážovým pracovištěm. Nabízíme stáže v oblasti sociálně aktivizační služby pro seniory, služeb určených pěstounským rodinám, programů pro rodiny s neklidnými a hyperaktivními dětmi, případně v dalších oblastech dle dohody.

Se stážistou, příp. s vysílající organizací je vždy uzavřena smlouva o poskytnutí stáže.

Délka stáže: dle dohody – po celou dobu se Vám bude věnovat určený pracovník

Cena: dle dohody o představě stáže

Možnosti platby:

  1. stážista je vyslán svým zaměstnavatelem – pouze faktura
  2. osobní/soukromý zájem o stáž
    • převodem na účet CRSP
      číslo účtu: 2111465192 / 2700 (UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.)
    • hotově na recepci CRSP, Biskupská 7, Brno

V případě zájmu o stáž v CRSP kontaktujte koordinátorku:

Hana Lokosová
tel.: 518 328 815
e-mail: hana.lokosova@crsp.cz

K účasti na pohybových aktivitách (veškerá cvičení) je třeba doložit bezinfekčnost

•  očkovací certifikát nebo
•  potvrzení o prodělané nemoci nebo
•  PCR test (platnost 7 dnů) nebo
•  antigenní test (platnost 72 hodin) – provedení samotestů na místě bohužel z provozních důvodů neumožňujeme

Podle aktuálních vládních nařízení nemůžeme akceptovat čestné prohlášení, případně potvrzení ze zaměstnání ani z domu přinesené samotesty.

Výjimky

  1. Děti do zahájení školní docházky bezinfekčnost neprokazují.
  2. Do ostatních programů není třeba dokládat bezinfekčnost, ale po dobu programu platí povinnost ochrany nosu a úst.

Výjimky z nošení roušek

•  děti do zahájení školní docházky
•  cvičící osoby (po dobu cvičení)